Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%30
yayincilarkooperatifi.com

Oyunlaştırma

Liste Fiyatı : 160,00TL
İndirimli Fiyat : 112,00TL
Kazancınız : 48,00TL
Taksitli fiyat : 12 x 11,92TL
9786059129268
364883
Oyunlaştırma
Oyunlaştırma
112.00
Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız. "Oyunlaştırma küresel alanda hakettiği yeri yeni bulmaya başlayan bir yaklaşım. Bu açıdan Türk okurlar için bu değerli kitaba sahip olmaları gerçekten büyük bir şans.” Kevin Werbach University of Pennsylvania "Oyunlaştırmanın sadece puan, rozet ve liderlik tablosundan ibaret olmadığından bahsedilerek, bu gibi standart yaklaşımlardan uzaklaşılması çok önemli. Oyunlaştırma psikolojik derinliği olan bir konudur ve elinizde tuttuğunuz bu kitap tüm bu derinliği barındırmaktadır.” Yu-kai Chou Founder of Octalysis Group "Altuğ Bey'in Eğitim Teknolojileri ve Niels Bey'in Oyunlaştırma konularındaki uzmanlıklarının bu kitapta birleşmesiyle tam bir başucu kitabı ortaya çıkmış. Tüm eğitim sektörü adına teşekkür ediyorum." Ahmet Hançer Enocta CEO "Oyunlaştırmanın bu kadar popülerleşmesinin arkasında klasik pazarlama yöntemleri devrinin kapanmasının ve yeni yöntemlere olan ihtiyacın yattığını düşünüyorum. Altuğ ve Niels'i bu referans kitaptan dolayı tebrik ediyorum.'' Sertan Eratay Turkcell Dijital Kanallar Direktörü "Nesnelerin İnterneti trendiyle bilgisayar ve telefonlarımız dışında şehrimiz, arabamız, evimiz, buzdolabımız, televizyonumuz, klimamız, ısıtma sistemimiz, prizlerimiz, lambalarımız hatta çalar saatimiz de ölçülebilir birer oyuncuya dönüşecek. Yani oyunlaştırma oyunu daha yeni başlıyor.” Michael Wu Chief Scientist at Lithium Technologies İÇİNDEKİLER 1. Oyun · Dijitalleşen Dünya ve Jenerasyonlar · Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi · Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir? · Oyun Teoremi 2. Oyunlaştırma · Neden Oyunlaştırma? · Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri · İçsel/Dışsal Motivasyon: Self Determination Teorisi · SAPS Ödüllendirme Teoremi · Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanılımı ve Örnekleri · Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri · Oyun Akışı (Game Flow) · D6 Oyunlaştırma Tasarımı Modeli (D6 Gamification Design Framework) · Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri · Oyuncunun Yolculuğu · Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları) · Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım · Hook (Kanca) Oyunlaştırma Modeli · Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler · Oyunlaştırma Firmaları ve Çözüm Ortakları · Oyunlaştırma'nın Geleceği 3. Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma · Eğitim ve Öğretime Giriş · Sınıf İçi/Yüz Yüze Eğitimlerde Oyun Kullanımı · Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyunlaştırma ve Uygulamaları 4. GAME OVER · Kavramlar Kaynaklar
  • Açıklama
    • Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız. "Oyunlaştırma küresel alanda hakettiği yeri yeni bulmaya başlayan bir yaklaşım. Bu açıdan Türk okurlar için bu değerli kitaba sahip olmaları gerçekten büyük bir şans.” Kevin Werbach University of Pennsylvania "Oyunlaştırmanın sadece puan, rozet ve liderlik tablosundan ibaret olmadığından bahsedilerek, bu gibi standart yaklaşımlardan uzaklaşılması çok önemli. Oyunlaştırma psikolojik derinliği olan bir konudur ve elinizde tuttuğunuz bu kitap tüm bu derinliği barındırmaktadır.” Yu-kai Chou Founder of Octalysis Group "Altuğ Bey'in Eğitim Teknolojileri ve Niels Bey'in Oyunlaştırma konularındaki uzmanlıklarının bu kitapta birleşmesiyle tam bir başucu kitabı ortaya çıkmış. Tüm eğitim sektörü adına teşekkür ediyorum." Ahmet Hançer Enocta CEO "Oyunlaştırmanın bu kadar popülerleşmesinin arkasında klasik pazarlama yöntemleri devrinin kapanmasının ve yeni yöntemlere olan ihtiyacın yattığını düşünüyorum. Altuğ ve Niels'i bu referans kitaptan dolayı tebrik ediyorum.'' Sertan Eratay Turkcell Dijital Kanallar Direktörü "Nesnelerin İnterneti trendiyle bilgisayar ve telefonlarımız dışında şehrimiz, arabamız, evimiz, buzdolabımız, televizyonumuz, klimamız, ısıtma sistemimiz, prizlerimiz, lambalarımız hatta çalar saatimiz de ölçülebilir birer oyuncuya dönüşecek. Yani oyunlaştırma oyunu daha yeni başlıyor.” Michael Wu Chief Scientist at Lithium Technologies İÇİNDEKİLER 1. Oyun · Dijitalleşen Dünya ve Jenerasyonlar · Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi · Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir? · Oyun Teoremi 2. Oyunlaştırma · Neden Oyunlaştırma? · Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri · İçsel/Dışsal Motivasyon: Self Determination Teorisi · SAPS Ödüllendirme Teoremi · Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanılımı ve Örnekleri · Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri · Oyun Akışı (Game Flow) · D6 Oyunlaştırma Tasarımı Modeli (D6 Gamification Design Framework) · Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri · Oyuncunun Yolculuğu · Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları) · Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım · Hook (Kanca) Oyunlaştırma Modeli · Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler · Oyunlaştırma Firmaları ve Çözüm Ortakları · Oyunlaştırma'nın Geleceği 3. Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma · Eğitim ve Öğretime Giriş · Sınıf İçi/Yüz Yüze Eğitimlerde Oyun Kullanımı · Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyunlaştırma ve Uygulamaları 4. GAME OVER · Kavramlar Kaynaklar
      Stok Kodu
      :
      9786059129268
      Boyut
      :
      16,5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      208
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Baskı
      :
      6
      Basım Tarihi
      :
      2017
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1.Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      3
      40,85   
      122,55   
      6
      21,57   
      129,39   
      9
      15,14   
      136,25   
      12
      11,92   
      143,08   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat